تمامی دسته ها

چگونه میتوانم از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟

  1.  پس از وارد شدن به سایت سکسن در قسمت پروفایل، لیست سفارشات من، سفارش هر مشتری در این قسمت لیست شده است و می توانید از آنجا پیگیری کنید که سفارشتان در چه مرحله‌ای قرار دارد.
  2.  از طریق تماس با واحد پشتیبانی در ساعات اداری
  3.  از طریق ارسال پیام به شماره   در نرم افزار تلگرام یا واتساپ

به چه صورت می‌توانیم سایز مناسب خود را انتخاب کنیم؟

در صفحه ی هر محصول و در پایین قسمت انتخاب سایز گزینه ای با نام راهنمای سایز قرار دارد که با کلیک کردن بر روی آن جدول راهنمای سایز برای شما نمایش داده خواهد شد . شما می توانید طبق جدول سایز بندی و روش اندازه گیری، سایز مناسب خود را انتخاب کنید.

آیا می توانم کالایی را به سفارش خود اضافه کنم؟

در صورتی که سفارش شما در وضعیت ارسال قرار نگرفته باشد، می توانید کالای جدید مورد نظر خود را سفارش داده و به منظور هماهنگی برای ارسال هردو سفارش به صورت یکجا با واحد پشتیبانی به شماره تلفن               تماس بگیرید.

سفارش من هنوز به دستم نرسیده است، چطور پیگیری کنم؟

1- ارسال از طریق پست:

بعد از تحویل هر سفارش به پست ، برای شما کد رهگیری مرسوله از طریق پیامک ارسال خواهد شد. شما می توانید با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات اداره پست و وارد کردن کد ارسالی، وضعیت سفارش خود را مشاهده نمایید. در صورت عدم موفقیت می توانید  با شماره                    واحد پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

2- ارسال از طریق پیک:

درصورتی که سفارش شما طبق زمانبندی مشخص شده به دست شما نرسیده است می توانید با واحد پشتیبانی مشتریان به شماره                 تماس حاصل نمایید.

چطور میتوانم سفارش خود را لغو کنم؟

از طریق تماس با شماره تلفن                      می توانید نسبت به لغو سفارش خود اقدام نمایید .

امکان تعویض یا بازگشت سفارش وجود دارد؟

بله، با رعایت کردن شرایط تعویض، امکان تعویض یا بازگشت سفارش وجود دارد.

آیا امکان  رزرو سفارش و محصول هست؟

خیر متأسفانه این امکان در سایت وجود ندارد.

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید
Instagram
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مقایسه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
منو